ur balans

Just nu känner jag mig helt ur balans. Jag vill göra allt annan än det jag måste göra. Jag vill allra minst sitta och räkna matte och förbereda inför ett prov vi ska ha på onsdag nästa vecka. Jag tänker så här att jag kan ju typ tenta av matte B i höst eftersom jag ändå ska gå här en termin till. Likadant när det gäller temat. Då får jag lite andrum iaf.

Den här veckan har jag frogat lite Fame. Okej det där var väl att överdriva. Har ju "bara" sett 4 föreställningar än så länge. Ska nog gå ikväll och kanske imorgon. Samanlagt blir det sex föreställningar. När RENT gick såg jag 8 st och av Greas såg jag tre. I the Wiz så var jag ju med så beroende på hur man ser det så såg jag alla föreställningar eller inte en enda. Jag vet jag är lite nördig men den här tiden med musikalen ger mig liksom en liten fristad som jag kan behöva. Så kärlek till musikalen. Och om jag flyttar till London kommer jag att se hur många musikaler som helst. Bara så att ni vet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0