nattliga äventyr

Igår var jag ute och gick på en kort kort promenad. Jag satte mig ner i solen i okaparken och kände att jag hade en väldans lust att gå på bio. Frågan var vem som kunde tänka sig att hoppa på idén att gå på bio klockan halv sju en måndagskväll. Den enda jag kom att tänka på var Linus och såklart var han på. Vi satt och diskuterade vilken film vi skulle se och tillslut bestämde vi oss för att se Kick-Ass. En helskön film även om jag inte rktigt kan sätta fingret på vad det var som var så härligt med den. Egentligen var den rätt töntig och allt det där men både jag och Linus tyckte om den. Filmen slutade halv tolv men när jag kom hem var klockan halv två. Jag och Linus har alltid en förmåga att stå och prata i ett x antal timmar efter det att vi sagt hej då. Igår stod vi asså och pratade i en timma och trekvart efter det att filmen slutat. Det var mys på sitt eget sätt. Samtalsämnena var rätt sjuka men vad annat kan man förvänta sig..:P?

När jag väl kommit hem och gått och lagt mig så frös jag som bara den. Jag sover fortfarande med mitt duntäcke, det har inte blivit tillräckligt varmt för att jag ska kunna byta bort det. Men inatt fick jag sova med duntäcke och en filt, jag övervägde att lägga över mig en filt till, för att jag frös så. Det var obehagligt när inget tycktes göra mig varm. men jag lyckades somna tillslut och naturligtvis drömde jag en massa konstigt inatt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0