magont

Sitter själv hemma en lördagkväll med ont i magen. Kul va? Fast det är rätt skönt om jag ska vara ärlig.

Ikväll var det sista föreställningen av Fame. Jag hade tänkt gå dit men gjorde det inte. Jag vet inte hur jag känner för det. Det känns rätt okej för jag hade tänkt gå igårkväll så då sa jag liksom inte hej då, jag hade ju tänkt göra det ikväll. Om jag skulle gårr ikväll så skulle jag sitta hela föreställningen och tänka "det här är sista gången jag hör detta numret" och då skulle jag inte njuta av det. Istället fick jag njuta hela föreställningen igår och fick en bra avslutning. Så just nu känns det bra.

Tänkte också åka till Kimstad och titta på fotboll. Att jag inte gjorde det ångrar jag faktiskt lite eftersom vi tydligen spöade skiten ur dom och vann med 5-0. Men hejja hejja vi är tyå bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0