?

Sitter och skyper med Jessica för tillfället. Jag känner att jag har varit lite off och inte pratat med mina nära och kära. Fast på vissa håll så är det faktiskt inte bara mitt fel. Det är iaf så jag känner. Men ibland känns det lite som om jag håller på att glida ifrån folk, eller som om jag håller på att glida ifrån omvärlden. Jag kan ha sånna perioder ibland då jag typ tar avstånd från allt och alla. Jag vet inte varför men jag orkar inte hålla kontakten men nån och jag skiter i allt. Sen när hela den där perioden så är jag lika normal som vanlig och pratar och håller kontakten med alla. Men om någon vill ha kontakt med mig så är det bara att höra av sig liksom.

Nu är jag hungrig och ska snart gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Jess

Det var skönt att skypa lite. Mådde lite bättre efteråt, inte lika stressad eller så.

2010-05-25 @ 11:14:25
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0