bra?

Det känns bra nu. Eller jag tror att det känns bra nu. Det känns hyfsat iaf. Det finns en del saker jag skulle kunna tycka skulle kunna vara bättre i mitt liv, men jag är på väg ditt. En av mina största önskningar är faktiskt att David bodde i stan. David får mig att må bra, han får mig jämt glad. Och det är inte mkt som slår trion Linus, David och Linnea, det skulle i så falla duon Linus och David.


Det var inte vi som dödade fågeln och det är lite sorligt att fågeln är död, men om man vet historien bakom så är det rätt kul:P

Snart är det sommarlov och det ska bli såå skönt. Efter sommaren bor jag inte hemma längre. Jag kommer fortfarande bo i stan men jag ska bo på skolan. Det ska bli skönt att få komma hemifrån även om det känns lite läskigt. Sen till våren blir det förhoppningsvis Malmö eller England beroende hur mkt pengar jag kommer att ha. Så jag har min framtid lite planerad iaf. Det känns helt okej

Kommentarer
Postat av: Jess

eh ursäkta? Vad hände med vår triangel? Känner mig djupt förolämpad :p Får alltid komma i skymundan.

2010-05-19 @ 21:06:04
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0