vingåker

Igår så träffade jag Sara, Assi och Sofie. Vi gick till Black Lion för att ha en mysig tjej kväll vilket lyckades bra. Vi kom dit vid halv åtta och gick vid halv ett..:P på vägen till halv ett så fick vi sällskap av en kille vars namn v ar Niklas. Han var rätt trevlig och bjöd oss på cider och öl (jag avskyr öl så jag slog till på cidern:P). Jag fick också reda på att han hade sett Michael Jackson live på liseberg och då vart jag så grymt avundsjuk. Jag tror inte det finns någon jag är mer avundsjuk på, jo en kanske men det behöver vi inte dra upp här. När vi gick där ifrån så var jag så sjukt trött men inte fick jag sova direkt när jag kom eftersom jag skulle sova hos Sara och vi låg rätt länge och snackade innan vi somnade.





Anledningen till varför jag sov hos Sara var att vi skulle till Vingåker idag. Jag blev väckt vid tio av Sara och jag var så sjukt trött vilket inte är så ovanligt då jag alltid är trött om jag blir väckt innan elva tolv. Vi åkte4 dit och kom dit vid tolv-tiden kanske. Vi började med att gå in i en skoaffär och jag började leta efter ett par converse skor. Jag hittade först ett par skitsnygga låga converse skor men dom var alldelse för smala för mina fötter så jag fick ge upp dom då dom inte fanns i en större storlek. Jag gick vidare till herravdelningen och deras converse skor (jag brukar alltid få köpa mina skor på herravdelningen då jag har stora fötter). Då hittade jag ett par sjukt snygga skor som också satt perfekt. Jag var och är fortfarande sjukt nöjd över det köpet. I vanliga fall skulle skorna kosta 700 spänn men jag fick dom för 500. Rätt värt tycker jag.

Sen spenderade vi resten av dagen i den stora affären och tittade på kläder. Hittade en del snygga saker men jag kände att det räckte med skorna då jag inte har ett överflöd med pengar och jag inte är en såndär som känner ett behov av att köpa just kläder. Om jag skulle köpt något plagg så skulle jag bara få dåligt samvete och ifrågasatt om det verkligen var ett bra köp. Ingen mysig känsla så då är det bättre att skita i det. Träffade även tre gamla klasskamrater, Hampus, Linus och Telo. Det kändes konstigt men det kändes ändå rätt okej. Dom har förändrats och jag har förändrats och så är det med den saken!

I det stora hela var dagen väldigt lyckad och nu ska jag nog se Män som hatar kvinnor som jag fick i födelsedagspresent av bror min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0