tom

Idag kom Jessica hem till Norrköping efter typ en och en halv månad i Australien. Linus är dock fortfarande kvar där borta på andra sidan jordklotet och jag saknar honom typ mer och mer för varje dag som går. Men det var inte dit jag ville komma. Jag och Johan (Jessicas pojkvän) kom till bussstationen och möte upp Jessica och sedan åkte vi hem till henne och umgicks lite. Det var nice. Otroligt kul att få träffa Jessica igen.

Även om jag har fått hem en vän idag så har jag känt mig otroligt tom ikväll. Jag har gått omkring och funderat på onödiga saker som inte egentligen inte är värda att lägga ner någon energi eller några tankar på. Det är komlicerat och jobbigt att vara tjej då man typ jämt tänker för mycket. Jag måste sluta med det för det gör mig trött och oftast mår jag rätt dåligt av det eftersom det alltid slutar med att jag kommer fram till en negativ slutsats.

Jag ska nog sova snart för jag är typ jättetrött. Jag hoppas inte jag blir sjuk då kusin vitamin kommer och hälsar på nästa vecka vilket jag ser fram emot nått enormt. Vad vi hittar på får vi se. Nått trevligt hoppas jag..:P


Kusinen Jonas som kommer hit och hälsar på..:)




Bara för någon i ES3C har glömt sina solglasögon under SON-veckan och dom har legat i våran bil sen dess och jag var tvungen att testa dom..:P


Ibland önskar jag att du inte såg ut som du gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0