Surt

Om du ska ringa till mig ring då inte på morgonen. Speciellt inte om det är morgon på en ledig dag. Jag hatar att bli väckt. Det spelar ingen roll vem eller vad som väcker mig jag hatar det lika mycket iaf. När jag frågade en kompis varför hon inte vill ringa mig på morgonen så sa hon bara: du låter så sur!! och jag är inte förvånad för jag har inget morgonhumör att leka med. Sen är det ju inte bara det att jag låter sur och att jag blir sur när folk väcker mig utan jag har svårt att minnas. Om jag får återgå till min underbara sömn efter att vi pratat i telefon så finns det en risk att jag glömt bort att vi har pratat och om jag minns att vi pratat så minns jag bara små delar av vårat samtal. En gång var det en kompis som ringde på morgonen och jag var tvungen att ringa upp senare samma dag för att stämma av så att jag kom ihåg rätt. I torsdags ringde min tränare, han ringde 09.10 och jag var hemma och sov för att jag var sjuk. Det enda jag minns från det samtalet är att han frågade hur jag mådde och om jag kunde spela i helgen. Jag har ingen aning om vad jag svarade exakt. Vet bara att jag sa nej på frågan om jag kunde spela.

Igår var jag på världens med några kompisar. Det var skönt att få komma ut lite efter att varit hemma hela veckan. Dom andra fortsatte till hugo medan jag tog en promenad hemåt. Jag skulle aldrig orkat dansa och ha kul på hugo. Skulle stå på dansgolvet som en himla zombie så jag kände att det inte var värt typ 60 spänn.




Kommentarer
Postat av: Jess

Men man kan åtminstone ringa dig på natten!

2010-03-30 @ 15:18:59
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0