namnam

Det bästa med att vara sjuk i den här familjen är att man alltid kan be mamma köpa med sig nått gott hem efter jobbet. Den här gången bad jag om polly och ballerina och fick en cola på köpet. Som jag nog har nämt förut så är nog både jag och min bror Johan rätt bortskämda.

Nu tror jag iaf att jag är på bättringsvägen även om jag hat gått med halsont hela dagen. Jag måste till skolan imorgon i vilket fall, kan inte vara borta mer. Sen är det väl bara en vecka kvar och sen är det påsklov. Jag åker till Kalmar och är där i några dagar. Skönt att komma bort lite. Sen blir det också att börja sattsa på fotbollen för fullt. Skönt att våren är på väg vilket betyder att vi så småning om får komma ut på gräs, vilket ofta är årets stora höjdpunkt. Att få komma ut på gräs och helgen då serien drar igång. Fast dom två brukar ofta gå ihop med varandra då gräset brukar bli spelbart typ en vecka eller så innan seriestart. Usch vad jag längtar efter gräset och sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0