musik=beroende

Jag har mina perioder då jag har låtar som jag är beroende av. Dessa låtar står på repet tills jag vill lyssna på nått annat. Det kan ta olika lång tid att bli av med låtberoendet, inte för att jag bryr mig hur lång tid det tar att bli av med det för under hela den tiden så njuter man. Idag hamnade jag i ett låtberoende. Offret är Damien Rice och låten 9 crimes. Jag har hört låten förut tror jag, i nån serie som Grey's Anatomy eller One Tree Hill och tyckte den var bra men tänkte inte mer på det. Sen så stötte jag på låten av en slump igår på spotify och idag utvecklade jag ett beroende. Vi får se hur länge det håller i sig den här gången. Underbart bra är den iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0