mupp

Igår kväll/natt så var jag på väg att göra mig i ordning för att gå och lägga mig då jag av en slump tar upp mobilen ur fickan och ser att jag har fått nått slags medelande på fb. Jag ser då att Jessica har skrivit till mig och beordrat mig att logga in på skype. Så jag tar och skuttar upp till mit rum igen och loggar in på skype och får prata med både Linus och Jessica i ca 45 min. Det var uppfriskande, en liten kick för att fortrsätta leva. Okej det där lät väl kanske lite överdrivet men det var kul att få prata med dom, se dom och höra deras röster. Jag skulle så hemskt gärna vilja åka ner till dom och sitta på stranden och spana tjejer och ha sjukt kul. Men men jag går ju i skolan och har inte pengarna så allt som jag vill göra med dom får vänta tills dom kommer hem. Blä på den säger jag bara. Fast iofs så kommer Jessica hem snart iaf. Den 17 mars kommer hon. Wiii:D.

Kommentarer
Postat av: Helena

Linnea kom och träna fotboll, vi saknar dig i Kuddby!! :D

2010-03-07 @ 16:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0