Killar?

 

Jag är egentligen inget stort fan av Lars Winnerbäck men jag älskar verkligen den är låten som han gör tillsammans med Melissa Horn.

Det känns som om den träffar rätt bra även om allt är över. Melissa Horn har gjort en till låt som träffar nästan ännu bättre men det tar vi en annan gång.

Jag vet inte vad som har hänt med mej och mina drömmar. Det har hänt två nätter, i och för sig med väldigt stora mellanrum, att jag drömt att jag varit tillsammans med en killa, olika killar men kille som kille liksom..:P. Den här natten hade jag ett mer seriöst förhållande med killen än vad jag hade i den förra drömmen. Dock så var det rätt skumt för jag hade inte hans msn eller telefonnumer men ändå visste jag att det stod på hans msn nått i stil med: Jag älska dig Linnea.
Jag blev helt ställd då vi blivit tillsammans rätt nyss. Men när det gått ett tag så mådde jag nog rätt bra i vårt förhållande och var jättekär. Dock kunde jag fortfarande inte se skillnad på honom och hans tvillingbror. Illa va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0