woopa

Jag har haft en väldigt bra sommarlovsvecka. I måndags så var jag med David och Linus i stort sätt hela dagen. Vi hade det extremt mysigt. Först hängde vi en stund på Linus rum och lyssade på musik och såg på bra klipp på youtube. Sen blidde det att vi spelade pingis med Linus pappa och lillebror. Vi spelade i kanske en timma innan vi gick in  och tittade på Adam (en väldigt bra film). Sen hände det mest roliga, eller mysiga. Vi gick ut vid elvatiden och då förvandlades vi till små ungar. Vi spelade pingis en stund innan jag och David fick för oss att vi skulle ha vattenkrig vilket vi också hade. Först stod det mellan David och mig då Linus inte verkade så intresserad. Men när jag och David lekt färdigt fick David och Linus för sig att dom skulle bilda lag och ha vattenkrig mot mig. Väldigt elakt tycker jag. När jag var färdiggrillad (om man nu kan vara grillad när man är dyngsur) så la vi oss på Linus studsmatta. Helt plötsligt började David springa omkring som en hund på studsmattan och det hela slutade med att alla tre sprang runt på alla fyra och jagade varandra på sudmattan. Sjukt kul, tycker ni ska prova. Sen blev det snack om rymden innan jag och David drog hem.



Igår var jag på en liten fest ho Sofie. Det var riktigt trevlig. Först var det bara jag, Jessica, Johan, Linus, Sofie och Tofflan. Senare kom också några kompisar till Sofie. Otroligt nog så var en av Sofies kompisar en gamal klasskamrat till mig. Martin och jag stod i köket och snackade en massa minnen hur länge som helst vilket var rätt kul. Vi gick ju en sån här blandklass så vi hade rätt många yngre människor i våran klass och jag kom fram till att man minns väldigt många olika personer. Jag och Martin kom ihåg alla som var lika gammla som oss men sen så skiljde det sig rätt mkt på vilka vi kom ihåg och inte kom ihåg. Kul kul.

Imorgon åker jag bort i några dagar. Jag ska till nått ställe som heter Spillan. Jag hoppas det bli kul..:D

Kommentarer
Postat av: Jess

Så klart det blir kul! Du kommer ju umgås med de bästa^^

2010-06-20 @ 20:51:06
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0