Sjukling

Det är väldigt jobbigt att vara sjuk såhär på sommaren. Det känns nästan som om allt blir lite värre med hjälp från värmen. Jag har varit sjuk på riktigt sen i fredags men det började lite smått i torsdags då jag hade lite ont i halsen. Visst det är bättre idag men man kan väl inte riktigt påstå att jag är frisk än då jag fortfarande har ont i halsen och nu börjar hostan komma ordentligt. Se om jag kan träna imorgon.

På tal om tisdagar, imorgon är det tisdag och vi tränar på tisdagar, så har SYTYCD börjat sändas här i tv. Säsong 7. Jag är överlyckligoch nu kommer jag sitta som klistrad framför tv:n på tisdags och onsdagskväller kl 22.00. I lööv it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0