gult kort

Igår spelade jag match. Vi förlorade rätt stort men resultatet speglar inte matchen och vi var faktiskt minst lika bra som dom, iaf stundtals när vi spelade boll. Vi hade våra målchanser men satte inte bollen och dom hade sina målchanser och satte bollen i mål. Jag fick också mitt abslout första gula kort någonsin. Det var ju en upplevelse, eller kanske inte men ja någon gång måste vara den första liksom. Trodde ett tag att jag skulle bli utvisad men det räckte tydligen med ett gult kort.

I fredags var jag med några vänner i borgsruinen. Det var supermys och jag efterlyser flera sådana kvällar. Jag menar vad är bättre än en fin sommarkväll med ett gäng underbara vänner liksom?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0