But I'm a cheerleader

Under den långa natten hann jag även att se "But I'm a cheerleader". Jag vet inte vad jag tycker om den, den var nog rätt dålig egentligen. Men det fanns något i den som fick mig att tycka om den lite grann iaf, som fick mig att inte tycka att den var så dålig som den egentligen kanske är. Den är iaf värd att se om man har tråkigt och man vill se en film där man behöver tänka lika mycket som en ko för att förstå vad som händer. Lite smårolig även om jag stör mig så mycket på folks sätt att tänka omkring homosekuallitet på typ 50-60talet, även om det kanske inte det stora huvudämnet.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, har du "But I'm a cheerleader"? Får jag låna i så fall? (a)



2010-08-20 @ 14:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0