borta..nästan iaf

Du kommer nog att finns kvar i mitt huvud ett tag till. Även om det nu, speciellt efter idag, känns som du är på väg ut ur mitt liv. ÄNTLIGEN!!! Men det var som om efter idag så tog du sista klivet ut ur mitt beroende av dig. Även om jag fortfarande som sagt kommer ha kvar dig i mitt huvud ett tag till även om jag inte vill så har du bara ett litet krepp om den biten där jag bara bryr mig om att du inte ska få träffa nån, jag menar om du inte vill ha mig så ska du inte få nån liksom. Okej jag är inte så hård egentligen men det är väl alltid lite svårt att inte vara lite avundsjuk på dom människorna som får vara dig nära och lite svartsjuk på den som kanske får din kärlek. Jag vill vara bland dom männsikor som får vara dig nära och den som får din kärlek, även om den viljan är långt ifrån lika stark som den en gång var. Den känslan håller på att dö ut och snart är du bara ett minne blott och du har bara dig själv att skylla. Så hej då och ha ett bra liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0