trötter

Det är första gången på aslänge som jag är trött redan vid tio. Kanske är jag trött på grund av att jag gick och lade mig vid 6 imorse och gick upp vid halv elva. Anledningen till varför jag gick upp så "tidigt" var för att jag skulle träffa Linus, David och Josefine (och lite senare Sofie). Några helt underbara människor. Jag verkligen älskar deras sällskap. Har alltid lika roligt. Som sagt så träffade jag dom vid halv tolv. Då var det bara jag, David och Linus. Vi gick till gu va gott och åt, jag åt en kebabtallrik till frukost vilket typ aldrig händer. Sen kom Josefine vid kvart över tolv och vi satt en stund och umicks. Sen drog vi till chokladkompaniet (jag vet att det inte heter så men ni vet vilket ställe jag menar) och satt där i typ två tre timmar och hade mysigt. Under den tiden kom också Sofie och gav oss hennes sällskap till klockn fyra..typ. Sen satt vi och disskuterade de närmaste dagarna. Kommer bli ett himmla hängande med dom. Imorgon ska vi hänga hela kvällen på världens typ och på lördag ska jag dra till Jessica efter bion om det inte blir försent och ha filmkväll med samma gäng.
Men iaf, dagen fortsatte med att Josefine drog hem och käka och jag, Linus och David drog hem till Davids mormor och tittade på Torkel i knipa, en helt underbar film. Vi tittade färdigt på filmen för att sedan dra till vinkällaren för att träffa Josefine igen och hennes kompisar. Dock var det stängt när vi kom dit och Josefine hade inte kommit än så vi drog till världens och hängde där i ca en timme innan vi drog hem. Sammanlagt så var vi tillsammans i tio timmar. Rätt längr och jag kommer spendera två kvällar till med dom. Härligt..haha



imorgon börjar skolan. Piss på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0