saknar er redan

Jessica och Linus åkte till Australien imorse. Jag saknar dom redan för jag behöver prata med dom. Behöver prata om lite småsaker. Jag vet att jag kan prata med andra men det känns som om dom är bäst på just den här grejen. Jag känner säkert så för att dom precis har åkt och att jag önskar att dom var här och inte där, eller det bästa vore ju om jag var där med dom och inte här.

Den här helgen har gått snabbt. Kankse för att jag har gått hela denna söndag och trott att det är måndag. Kanske blev det så för att jag hade fullt upp från 10-19.30 vilket inte är en normal söndag för mig. Dock är inte en dag från 10-19.30 normalt på en måndag heller men jag är mer van vid att vara igång från morgon till kväll en måndag vilket inte händer en normal söndag. Nu har jag löst det "problemet".

Anledningen till att min söndag var upptagen från 10-19.30 var att jag var på SON-repet hela dagen. Jag ska sköta spotlighten och då är det bra att veta hur föreställningen ser ut på ett ungefär innan själva föreställningsveckan börjar så att man inte sätter sig där utan att ha en aning om vad man ska göra. Imorgon börjar jag halv nio och slutar halv två så då blir det inte lika länge. Men det är kul. Grymt värt det:)








Imorgon fyller förresten min bror hela 17 år. Han börjar bli stor. Bara ett år innan han är 18 och får gå ut på krogen och hela det köret. Skumt. Men grattis till honom iaf

Kommentarer
Postat av: jenkan

usch, min kära syster fyller ju 18 i maj. ARTON. jag kan ALDRIG MER gå ut på krogen!!

2010-02-16 @ 16:52:45
URL: http://enheltvanligjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0