Onsdag

Nu sitter jag i datasalen på skolan. Salen ligger typ under matsalen så det luktar mycket mat och jag har inte ätit än så jag tror jag kommer bli sjukt hungrig innan jag börjar nästa lektion som startar 13.30. Jag får väl stå ut och äta något riktigt när jag kommer hem.

Idag är jag riktigt trött. Precis som jag var i går. Men idag är det både en skön trötthet efter träningen igår och en trötthet för att jag sovit för lite. Höll på att försova mig imorse, eller jag försov mig men bara med typ tio min. Pappa stod och försökte väcka mig men jag tror inte det gick så bra fast han väckte mig ju tillslut. Riktigt segt. Jag han med bussen och jag kom i tid till skolan. Eller jag kom fem minuter sent men min lärare som jag har på onsdagare kommer alltid typ fem tio min sent så jag kom i tid iaf:P

Åhh jag han hem till SYTYCD igår. Eller jag missade första numret men det gjorde inte så mycket. Det var jive och inte min favoritgener. Men det kan ju alltid vara kul även om det inte är ens favorit men jag dog inte för att jag missade.
Träningen igår var jobbig men kul. Det kändes som jag hade ludd och såna där gummipluppar i ögon och mun under hela träningen och även när jag kom hem. Fett obehagligt. Det är en rätt jobbig sak med att vara målvakt och man har fått order om att springa ut och in i målet och lägga sig på mage och upp där emellan, mankan inte undvika det ludd och dom gummibollar som finns inne i berrahallen. Inte nog med att jag typ var halvt död (dock inte lika död som jag var efter söndagsträningen) efter träningen så fick jag en mysig boll i ansiktet och en fläskläpp på det. Läppen är fortfarande svullen. Jag ser jättemupp när jag har munnen stängd och även när den är öppen.

Idag ska jag träffa Steen. Jag vet inte om Marica också skull emed men det återstår ju att se. Vi ska fika och bara träffas. Det var ett tag sen vi såg och umgicks så båda tyckte det var på tiden. Senare ikväll så är det SYTYCD igen. Gud vad jag älskar tisdag och onsdagskväller. Som ni har märkt så är jag rätt beroende av detta dans-program. Fattar inte hur men det har fångat mig och det är underbart.

 


Detta är jag i egen hög person. Ser typ ut så mär jag gäspar..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0