Och det skulle ju va dans, dans ,dans

Nu har de äntligen kommit till topp 20 i SO You Think You Can Dance och jag bara älskar det. För er som inte visste det så är jag en dansälskare till max. En bra korografi och bra dansare, det är inte mycket som slår det. Jag blir liksom beroende. Jag lovar, jag skulle kunna hoppa över tisdagsträningarna de närmaste veckorna bara för att kunna se tisdagens avsnitt av SYTYCD. Jag är allvarlig!

http://www.youtube.com/watch?v=YS3qNcEBCv0&feature=related

Jag sover så gott på morgonen. Jag satte klockan på tolv "imorse" för att jag tänke gå upp lite tidigare än vanligt. När jag började vakna lite försiktigt och sträckte mig efter mobilen för att se hur mycket klockan var så låg den inte på hyllan där jag la den utan vid min kudde. Klockan var då ett och jag hade stängt av mobilen i sömnen. Jag tror också att jag tidigare under morgonen kollade min facebook. Är dock inte säker, minns bara att jag höll på att fixa med mobilen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0