maha

Ligger nu och tittar på family gut och återhämtar mig efter träningen. Det var typ första träningen på några månader och det var typ ett rent konditionspass. Skönt var det.

Igår var jag på bio med Cornelia. Vi såg Luftslottet som sprängdes. Sjukt bra var den. Jag satt hela filmen och nöt av att alla dom "onda killarna" skulle bli så sjukt ägda. Trevligt var det.

I fredags var jag på världens igen för tredje kvällen i rad. Asså det är alltid lika nice. Och man kan inte låta bli att prata om de mest kostiga saker. Helt underbart. Undra vad någon som bara råkar höra en mening eller två skulle säga. Dom skulle tycka vi var konstiga..:P










Kommentarer
Postat av: Jess

Riktiga snyggingar var vad vi var! :D Det var nog förenade fikaliberalerna som var igång..eller var eran förening nu hette.

2010-01-12 @ 11:32:47
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0