läskigt

Jag har egentligten rätt mycket att skriva om. Igår var en väldigt händelserik dag. Inte ofta man får vara med om sånt liksom. Men jag orkar inte gå igenom allt nu. Måste ladda inför kvällen då jag ska vara social igen och folk kommer hit och vi ska baka kladdkaka och titta på film för att sedan dra till världens eller nått. Det kommer bli trevligt för det är människor som jag verkligen tycker om och som jag vill träffa även om jag kanske inte är på jättesocialt humör. Jag känner mig rätt lyckligt lottad ibland som har dom vänner jag har. Dom betyder så sjukt mycket för mig och har gjort under dom senaste åren. Kärlek till dom:)


Dom sexiga killarna Emil och Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0