kolla vad bra det går!

När jag promenerade hem från ektorp så funderade jag lite på det här med att allt går åt helvete när man säger att det går bra. Så är det iaf när man spelar fotboll, iaf i dom lag jag spelat med. Vi kan ha haft en övning eller bara ståt och latjat lite och sen utbrister nån idiot.."kolla vad bra det går" och sen går allt fel, typ. Det är likadant om man ber någon att titta hur bra det går. Det får man inte göra.

Jag tror att när allt flyter på och går bra så känner man inga större förväntningar på att det ska gå bra så då tänker man inte utan man bara gör. Man låter bollen göra jobbet med våra fötter som hjälpmedel. När då någon nämner hur bra det går så börjar man tänka. Man börjar spänna sig och man blir typ nervös för att förstöra övningen som flyter på. När typ alla omedvetet tänker och känner så så kan det ju bara gå åt ett håll, eller hur?

det där var bara en sån där tanke som jag tänkte dela med mej. Det gäller säkert fler saker en fotboll den där reaktionen. så sug på den eller nått...försök iaf..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0