jobbigt?

När jag hör historier, när jag ser den typen av människor så blir jag rädd och osäker och lite avundsjuk. Jag blir avundsjuk för att dom är så säkra på vad dom vill, att dom verkligen är säkra på det och sig själva vilket inte jag är när det kommer till samma sak. Jag blir rädd och osäker för att jag inte vet vart jag står själv, jag vet inte om jag är nöjd med situationen eller om jag vill mer. När jag tänker på att gå hela vägen blir jag rädd för jag vet inte om det är det jag vill eller om jag vill vara kvar här. Jag brukar lugna mig med tanken att om det nu är så så kommer jag att komma underfund med det senare och jag är ju rätt nöjd med hur jag ser på mig själv just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0