Heaven, heaven. What a hell is heaven?

Utgång. Vi var på förfest hos Daniel och det var lite av en klädkod. Man skulle vara grymt finklädd. Killarna skulle ha kostym och tjejerna klänning. Jag hade dock inte klänning utan jeans, shorta, slips och kavaj. Nice var det. Sen drog vi till Hugo. Det kändes lite annorlunda denna gång, det var inte en utgång som den brukar. Inte för att vi var så finklädda som vi var utan för att i stort sätt hela kvällen satt jag och Emil och spanade tjejer. Vi hade vår favoriter men hittade några andra fynd oxå. Hos vissa var det bara kroppen som gällde då inte ansiktet gjorde sitt och ibland var det allt som levde farligt..:P

Det var en hyfsat okej kväll. Inte så mycket dans som jag trodde det skulle bli men det får duga. Nu ska jag väl sova lite. Måste ju få min sömn jag också.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0