gäsp

Gud det är så himla kallt ute och jag har hört att det är varning för typ storm. Hoppas vi får gå hem vid lunch och får vara hemma imorgon pga det. Skulle vara riktigt skönt. Anledningen till att det skulle va så skönt är för att jag är så sjukt trött. Jag ligger nästan och sover på lektionen, allvarligt. Jag får typ slå mig själv för att väcka mig eller hålla mig vaken. Så ska det ju inte vara. Men man får se det positivt, jag är här. Jag åker inte hem och sover istället för att vara här även om jag är sjukt trött. Den här terminen ska jag glida igenom med dlans. Ska ha så lite frånvaro som möjligt. Det låter bra va?

Nu ska jag dra tillbaka till lektionen. Önska mig lycka till eller nått..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0