från Salem al Fakir till John Mayer

jag lyssnade nyss på Salem och mindes sommaren. Jag vill ha tillbaka slutet, när den var som bäst. Nu lyssnar jag på John och minns hösten. Den absolut värsta hösten. Jag vet inte varför men allt har varit ett helvete. Det enda som varit bra är musiken. Såg ju Joshua Radin live vilket var himelskt och så upptäckte jag ju John ju. Så lite bra har den ju varit. Men jag ska försöka fortsätta vara positiv det här året också så kanske det är min tur i år. Fy vad dåligt av mig att klaga andra dagen av detta nya år. Skärpning kvinna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi tänker positivt istället tycker jag!

2010-01-02 @ 22:50:54
URL: http://emmaoverstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0