första dagen i skolan

Och så var första dagen i skolan avklarad. Det kändes rätt okej, kände mej mer motiverad idag än vad jag har gjort under hela hösten. Det är väl ett gott tecken va? Sen vet man ju aldrig hur klänge den motivationen bestämmer sig för att stanna men det återstår att se. Hoppas den håller fram till SON-veckan, till en början iaf. Se kommer jag nog få en kul vecka som kommer att motivera mig ännu mer. Det är bara att kämpa på.

Jag kanske tar upp det där med innebandyn igen. Det skulle vara rätt kul faktiskt. Får jag röra på mig lite mer.

Kommentarer
Postat av: Jess

Sen när spelar du innebandy?

2010-01-09 @ 11:30:01
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0