:D

Gårdagen var helt sjukt bra tycker jag. Iaf kvällen. Det började med att jag fick skjuts in till stan av pappa då jag skulle möta David och Linus för att visa dom vägen hem till mig. Senare skulle Josefine och Emil komma och vi skulle då skulle vi baka god kladkaka. Men när det bara var vi tre, Linus, David och jag så satt vi på övervåningen och flumma oss och tittade på första avsnittet av How I Met Your Mother.







När Josefine och Emil kom så blev det att baka färdigt kakan och en massa roliga disskutioner om bla vem som var vem i olika serier. Dom som kom upp var HIMYM, Vänner och Scrubs. Vi tittade sen på tre fyra avsnitt av HIMYM och  höll på att dö av skratt, nästan iaf. Men det roliga började när vi satte oss i bilen för att åka till Världens. Allt började med att Emil råkade börja åka när David var på väg in i bilen då Emil trodde David redan var inne. Sen kom det upp en massa roliga sjuka saker på väg från mig till skarphagen och sedan från skarphagen till Världens. När vi dumpat av Josefine hemma hos sig så var jag ensam med grabbarna och vi började busa direkt. Vår gud var barney under hela kvällen. Sjukt kul hade vi. Sjukt många skratt. Jag kommer leva länge:D







Kommentarer
Postat av: Jess

Linus röv är sjukt snygg.. eller inte. Lite för feminin för min smak. Men uppklädda och snygga är ju grabbsen iaf. Kind of like it.

2010-01-25 @ 01:02:47
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0