blaha

När man tror att man mår helt och fult bra igen så är det nått som får för sig att få dig att må sämre igen, iaf få dej att känna dig förrvirad. Jag har ingen aning om hur jag ska göra med fotbollen. Jag vet inte hur jag känner för det "nya" kuddby. Det är inte som förut och det stör mig för det var så himla bra förut. Funderar på att ta ett break och kanske testa ett tag i ett annat lag eller så och komma tillbaka sen. Men jag vill ju inte lämna folk i sticket. Men samtidigt måste jag ju faktiskt tänka lite på mig själv. Jag kan ju inte göra nått som får mig att må dåligt. Och om jag försvinner så är det ju faktiskt Kuddbys problem att försöka hitta en ny. Fast det är ju illa att bara ha två målvakter och jag vill inte sätte dom i en ännu jobbigare situation. Helvete vad jobbigt det ska vara då..:(

Rachael Yamagata – Over And Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0