woho

Just nu känns allt väldigt bra. Jag har gått från en deppig höst till en sjukt mkt bättre vår känns det som. Jag mår liksom bra innombords. Jag har kunnat släppa saker och ting och hittat nya saker som jag kan hämta energi ifrån. Jag känner att jag kan klarar av att gå upp på morgonen även om jag skulle vilja sova vidare. Jag har inte ens reflekterat över att vi har lov nästa vecka. Visst det ska bli sjukt skönt. Ta igen mig lite men jag känner mig egentligen inte så trött, inte lika trött som jag gjorde innan jul.

Är inne i en skön Håkan Hellström period. Mys mys. Jag har kommit fram till att jag fortfarande kan texten ttill i stort sätt alla hans låtar från de två första skivorna. Sätt på en låt och jag kan sjunga med. Kul kul liksom:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0