Vadå vända på dygnet?

Så fort det blir ett lite längre lov från skolan så vänder jag på dygnet. Det har gått 4 nätter om man räknar från fredagsnatten tills natten som var tills idag och jag har lyckats vända på dynet. Jag började lite smått i fredags och i söndags så var det kört då jag var uppe till typ halv fyra. Om man tittar på gårdagen så hade jag i tankarna att jag skulle duscha hela dagen. Gissa när jag hoppade in i duschen. Jo klockan kvart över två på natten var jag färdigduschad. Klockan 4 åt jag en nattmacka och halv fem kröp jag ner i min sänga för att sova. Det är inte alls att ha vänt på dygnet. Nu är jag dock lite småtrött då jag tvingade upp mig själov vid tolvtiden fast jag skulle kunnat sova längre. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag att somna tidigast klocka två typ, om inte vid tre. Duktig jag är. Jag kommer vara död första veckan i skolan efter lovet. Kommer längte nått enormt till påsklovet. Dock kommer jag nog inte lyckas lika bra med att vända på dygnet då eftersom jag planerar att åka till Kalmar i några dagar och vi kommer nog inte vara uppe hela nätterna och om jag känner människan rätt så kommer hon inte vilja sova till tolv utan vilja gå upp vid nio tio tiden. Så det kommre nog vara bra för mig att åka dit.


bara för att jag har extremt roligt i skolan..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0