miljöombyte?

Ibland kan det ju vara bra för hjärnan att tänka på nått annat än vad den har gjort ett tag nu. Jag har hittat det perfekta miljöombytet medan jag väntar. Det är hitils bara extremt sött ögongodis då jag inte riktigt kan få hela min hjärna dit jag vill. Lite av hjärnan är fortfarande hemma eller vad man ska säga, den är där den inte ska vara. Fuck of and die du är för ful för mig och din morsa går för en hundring.


Torkel i knipa. Se om ni inte sett. döbra..:P


Pratade lite med pappa idag och jag kanske får följa med till sthlm och titta på opera. Har aldrig varit på opera förut så det vore ju rätt trevligt att uppleva det innan man dör också. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0