söndag



bara för att den här musiken är så sjukt underbar. Och ja jag kommer ladda upp en massa onödiga youtube klipp bara för att jag precis har lärt mig. Det får ni stå ut med helt enkelt.

Idag ska jag ägna mig åt att städa mitt rum. Jag ska se om jag kan flörta in mig hos Emil så att jag kanske kan följa med honom på hockey om det inte är försent. Har ju aldrig varit på hockey så jag tycker att det är dags snart. Inte för att jag tror att det kommer få mig att tycka bättre om  hockey men jag tror defenitivt jag kommer tycka att det är helt okej live. Den mesta sport bli helt okej live. Även om man inte är intresserad av en sport så kan en liveupplevelse få en att älska sporten för dom minutrarna den håller på. Det tror jag stenhårt på.

nej nej nu ska jag städa städa städa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0