slödag

Idag ska jag inte göra ett skit. Jag ska bara vara hemma och njuta av att vara ensam hemma. Ska njuta av att bara vara själv. Ibland finns det inte mycket bättre än det här. Känna att man inte behöver göra ett piss. Fast jag borde ju städa undan lite i rummet men det kan jag göra lite smått under dagen. Ingen press här inte.

Igår var vi ute med klassen. Det var helt okej. Dock var jag lite rädd i början av kvällen och hänge därför vid gaderoben där jag stod och socaliserade med Lisa som jobbade där. När orsaken till min räddsla försvunnit hade jag faktiskt rätt kul. Mycket skratt blev det iaf. Kom hem vid två och var sjukt trött. Vilket oxå är en orsak till att jag inte ska göra ett piss idag. Hallelujah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0