mycket på en gång

Jag skulle kunna skriva om så sjukt mycket just nu. Det är så mycket som pågår inombords. Den här veckan har iaf varit bra på de flesta planen. Kommer bli svårt att gå tillbakas till den normala skolan på måndag. Hur ska jag liksom kunna leva utan att få höra melanie och John sjunga fix you. Hur ska jag gå tillbaka till det normala när jag fått se det jag fått sett i en veckas tid? Jag menar det har ju varit så sjukt bra så att det nästan är beroendeframkallande. FaroSON är verkligen farligt. Borde stå på en lapp innan man beställer biljetterna att det är beroendeframkallande. Precis som cigaretter och sånt skit. Fast FaroSON är ju inte farligt utan bara grymt bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0