lördag

just nu ligger jag i sängen och är hyfsat nyvaken. Eller jag har varit vaken i 52 min om man ska var exakt. Jag ligger och äter godis som blev kvar från igår och tittar på curling. Katten ligger bredvid och är allmänt mysig.

Igår var jag iaf hos Emma. Vi år pizza, drack cola, åt godis och var allmänt tjocka. Vi tittade oxå på HIMYM, Scrubs och Wall-E. Det var väldigt trevligt. Lite jobbigt var det dock att jag hade missat sista 116 hem så jag kunde bara åka en var buss från ektorp till söder tull sen var jag tvungen att gå från söder tull hem. Jag fick låna en stor mysig halsduk av Emma som höll mig riktigt varm och sen lyssnade jag på Pink Floyds The Divison Bell (en hel skiva inte bara en låt). Det var mys. Den skivan är en av mina absoluta favortiskivor. Den är superbra! Bara för att Emma lärde mig hur man lägger upp Youtubeklipp här igår så ska ni få se och höra min  absolut favoritlåt från den skivan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Yeah, du lyckades :D

2010-02-20 @ 16:14:36
URL: http://emmaoverstrom.blogg.se/
Postat av: jenkan

det var fasiken sjukt vad du sover hela tiden linnea!

2010-02-28 @ 20:37:13
URL: http://enheltvanligjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0