Green eyes

Helt okej dag hitils. So You Think You Can Dance ikväll. Ikväll ska jag titta ordentligt. Det gjorde jag inte förra veckan, varken på tisdagen eller onsdagen, så jag har bara ett svagt minne av vilka som åkte ut. Men jag tror mig minnas någorlunda när jag tänker tillbaka riktigt nog.
Hela dagen blev att typ umgås med Jehona, Damir och Christian. Eller mest Jehona då Damir åkte och jobbade efter lunch och Christian åkte hem. Då behövde Jehona lite sällskap. Men innan vi alla fyra åkte till donken och åt lunch så uppstod det några heta disskutioner och mitt under en så tittar Damir mig i ögonen och utbrister "har du gröna ögon? har du alltid haft det?"
Så det kan gå..men jag tycker om mina gröna ögon iaf.
Någon gång i veckan blir det filmkväll hos Jehona, antagligen på torsdag eller nått. Ska bli nice, hoppas jag iaf. Nu händer det lite saker iaf. Kul kul:D


Jehona


Damir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0