..

Igår var jag tvungen att gå upp vid nio. Jag visste om det på lördagen ändå satt jag uppe till halv tre. Jag var sjukt trött hela söndagen. Vi hade kickoff med laget och dagen avslutades med afrikansk dans. Sjukt kul var det men minst lika jobbigt. När jag kom hem trodde jag att jag skulle stupa ner i sängen och dö typ. Jag gjorde mig iordning och gick och la mig vid 20.00. Dock låg jag i sängen och såg på film till halv elva och somnade kanske vid elva. Elva är väldigt tidigt för mig att gå och lägga sig ändå är jag typ halvt död idag. Kom knappt upp ur sängen och det enda jag kan tänka på nu är att få komma hem och titta färdigt på filmen och sedan typ sova en stund. Visst låter det lockande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0