02.20

Idag har jag städat mitt rum. Jag kan säga att det behövdes. Men nu är det rent och fräscht. Dock är det lite smått stökigt men det är för att jag inte riktigt vet vart jag ska göra av alla saker, men det är rent och det är huvudsaken.

Jag tittar på curlingfinalen mellan sverige och kanada. Det går inte så jättebra för sverige just nu. Vi får hoppas att dom spelar upp sig snart för det är inte mycket kvar av matchen. Usch jag hatar sånt här. Blä på den.

Idag bokade jag biljetter till Alice i underlandet. Jag och Johan ska se den på Onsdag, vi ska se den i 3D. Coolt va? oavsett om det är coolt eller inte så ser jag fram emot det. Älskar Johnny Depp och tycker Tim Burton är helt okej så varför inte..:P?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0