uppåt?

jag har lite lätt träningsvärk i ljumskar och lår idag från matchen igår. Jag är fortfarande sjukt nöjd med min insats. Jag menar även om jag inte hade supermycket att göra så kände jag verkligen hur rätt jag kom in i alla situationer. Det känns bra när det går som räls, när man bara gör utan att behöva tänka. Så fort man tar första klivet mot bollen så fylls hela kroppen av den känslan av att den där bollen kommer inte gå i mål för jag kommer rädda den eller få bort den innan den gör det. Så underbart. Visst finns det fortfarande saker som jag kunde gjort bättre och allt det där för jag är ju ändå rätt matchotränad. Men man ska väl njuta av känslan av att det gått bra eller hur? och det skadar ju faktiskt inte att gå igenom det man gjorde bra ett par gånger i huvudet och känna den känslan man hade när man stod ute på plan och allt kändes såå rätt. Jag har inte känt den känslan på, jag vet inte hur länge. Mycket möjligt att jag inte har känt så här sen under dom bästa åren i Eneby och det är typ 6-7 år sen så det är på tiden. Det känns som jag har en formkurva som har bestämmt sig för att gå uppåt för en gång skull och det känns underbart bra:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0