tummen upp

Sjukt äckligt väder ute idag och jag är också äckligt trött. Jag hatar verkligen tidiga mornar men det visste ni ju redan.

Jag flyttar ju typ hemifrån till hösten. Eller ja jag flyttar till skolan. Jag måste gå här på Marieborg en termin till för att fixa upp min närvaro som inte fanns förra hösten. Så jag känner att jag måste komma hemmifårn för jag klara inte att bo hemma längre så jag ska flytta ut till internatet här. Få bli lite självständig. Sen till våren har jag tankar på att flytta ner till Malmö för att kanske plugga lite fristående kurser. Sen till hösten om typ ett år så funderar jag stark på att söka till en folkhögskola som har kurser där man kan bli biståndsarbetare och få göra sin praktik runt Victoriasjön i Afrika. Jag har alltid drömt om att få åka till afrika så varför inte ta chansen? Sen har jag ju alltid velat bo i England. Jag kanske kan få in det på något sätt det med. Om jag lyckas få ett jobb så kanske jag skiter i Malmö och drar till London istället. Usch jag har för många drömmar. Eller det är väl inte fel med att ha många drömmar men det är lite segt när man har lite svårare att förverkliga dom. Jag får jobba med att få mina drömmar att bli verkliga för annars kommer jag att vara ledsen på mig själv när jag blir gammal. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Jess

Om jag kommer in i Malmö så vill jag absolut att du kommer dit! Jag behöver lite sällskap och tänk så kul vi skulle kunna ha ju!

2010-04-22 @ 21:05:57
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0