The Notebook

Jag såg färdigt The Notebook idag. Jag var förbered på att jag skulle gråta ögonen ur mig för det är den bilden jag har fått när folk har betättat om film. Men det kom inte en ända tår. Kanske var det för att jag såg den i stycken, alltså jag såg filmen med en massa pauser och en massa långa pauser. Men framför allt så tror jag det var för att jag inte tyckte det var så snyffitigt av sig. Visst om man var på det humöret så skulle säker en och annan tår tränga fram men jag tyckte det inte var en självklar tjutarfilm. Jaja nu har jag iaf sett den, det kändes som ett måste att se den.



Nu har jag börjat titta på "Where the wild things are". Den verkar vara bra så jag ska försöka titta färdigt på den ikväll och reparera mitt onda knä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0