påsklov

Nu har snart hela påsklovet gått. Det har varit ett bra lov. Jag var i Kalmar några dagar och hälsade på Sara och Pax. Vi åt så sjukt mycket godis så att det finns inte. Gott gott var det. I tisdags var jag på O'learys med Assi och pappa och kollade på Barcelona-Arsenal. Jag fick reda på då att Arsenal verkligen har bäddat in sig i mitt hjärta. För under hela den här tiden har jag typ hejjat på Barca och självklart hejjat på Arsenal. Nu när dom möttes och jag fortfarande hejjade på Arsenal när dom i stort sätt redan hade förlorat så vet man ju vart hjärtat ligger, men iaf.
Sen har jag varit hos Emma och bakat bullar, har haft kusin Jonas på besök. Ikväll blir det att träffa en massa kul folk och imorgon är det match i Malmslätt, Linköping. På måndas så börjar man skolan igen, yey.


vår på g


mycket promenader med Sara i Kalmar


Ken kompis det är ok. Abo. Gitta. Fan haru ciggeller


Jonas och jag kollade på en massa kort och pratade minnen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0