Filmkväll

Igår kväll var jag hos Josefine. Jag var där med Linus, Jessica och Johan. Vi skulle bara ha det mysigt och titta på film. Jag, Johan och Linus hade tagit med oss en massa film då vi visste att Josefines filmutbud inte var så stort. Det tog säkert en timme att välja vad vi skulle se, ja det tog iaf en halvtimme. Tillslut kom vi fram till att vi skulle se Zodiac. Den var lång med faktiskt helt okej. Vi hade tänkt att vi skulle se minst två filmer men när den första var slut så kunde vi inte komma fram till vilken film vi skulle se och ingen orkade riktigt ta tag i det så det blev att vi satt i soffan och pratade en hel del. Sen blev folk trötta och Jessica och Johan drog hem. Jag och Linus var kvar i kanske en halvtimme timma se kände vi alla tre att det var dags att dra hem. När jag och Linus kom ut på vägen och klev på cyklarna för att cykla hem så hörde vi hur nått pös.. vi kollade ner och då hade mitt däck spruckigt. Så klockan typ halv två på natten hade jag fått punka, mamma hade druckigt så hon kunde inte komma och plocka upp mig och sista spårvagnen hade typ gått. Lyckat värre. Tillslut fick jag tag på Johan (min bror inte Jessicas pojkvän:P) och vi hade sällskap hem.

Nu ska jag förbereda mig för match. Ska enda till Linghem och spela lite fotboll. Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0