Fame

Eftermiddagen har spenderats på bla östgötateatern för att spana in repetionerna till Fame som estettreorna gör. Det verkade se ut som om det skulle kunna bli bra det där. Jag fick även en fin Fame tröja till min musikaltröjsamling. Sem blev det att först träffa Linus och sen dra ner till stationen för att möta David som kom med tåget. På väg hem till Davids mormor så började vårt påhittande av en historia som vi inte är klara med än. Jag fick höra samma sak som jag har fått höra dom senaste två åren kanske att jag inte kan räknas som tjej. Som David sa så är jag en kille med för mycket östrogen. Och där började vår fantasi flöda lite och våra vilda fantasier om styltan som låg under Davids  mormors balkong startade allt. Och medan vi drack saft kom vi upp med en massa kul saker som man inte ens kan tänka sig att nån kan komma på. Askul alltså. Mycket skratt. Jag diggar mina pojkar!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0