drömmar

Jag har upptäckt att jag drömmer väldigt mycket när jag sover i en skön säng någon annan stans än hemma. Inatt drömde jag om en helig källare och sedan också om den kommande balen (som är för 3:orna) där jag och en kompis smög in. Fast det här året var det tydligen ingen bal i den bemärkelsen att man skulle ha kostym och klänning utan det var en maskerad. Vissa kom i klänning medan vissa kunde komma i typ vanliga kläder eller så var dom utklädda. En kompis hade helt plötsligt fått en grön enäggstvilling och jag hade en lila klänning på mig. Medan jag satt bredvid en Linus som inte hade tagit studenten än så spanade jag efter folk som jag längtat efter att få se i fin klänning så. När inte dom dök så sprang jag iväg och letade efter dom. Jag hittade dom tillslut och dom var på väg att döda några ettor för att dom treorna skulle kunan få gå på balen. Jag talade då vett i dom genom att typ säga att ettorna ändå skulle vinna eftersom dom nu hade tappat all respekt för treorna eftersom dom ändå snart skulle sluta på skolan och då följde folket mitt med till flygeln och var med på balen.

Nu sitter jag inne i Pax och Saras lägenhet och det regnar ute. Jag och Sara var ute och gick förut och det var riktigt skönt även om det var lite kyligt och det började regna när vi var på väg hem. Ikväll ska vi äta kykling och potatisgratäng. MUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0