döden?

Ibland tänker jag mycket på döden. Jag tänker inte så mycket på själva döden utan hur jag skulle reagera om någon nära till mig dog eller hur min familj och mina vänner skulle reagera om jag dog. Inte för att jag skulle vilja se det med egna ögon för jag vill fortsätta leva och jag vill att mina vänner fortfarande ska leva. Men när jag väl har kommit in på den tanken så har jag svårt att släppa den och då ligger jag och tänker på sånt där jättelänge. Hemskt jag vet!
Nått som får mig på "bättre" humör eller nått som jag inte kan sluta att göra när jag är på detta humör är att lyssna på sjukt sorlig musik, titta på sjukt sorliga klipp på youtube eller titta en sorlig film. Knäppt men sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0