rik

jag är typ rik. Eller jag har väldigt mycket pengar till skillnad mot vad jag brukar ha. Jag ska försöka att inte slösa bort pengarna på en massa onödigt skit utan försöka spara så mycket som möjligt till en dator, en systemkamera eller till en resa kanske? Vi får se om jag lyckas hålla mina fingrar under kontroll.

Dagen idag har varit helt okej. Det började med att det var lite kaos hemma, iaf för egen del. Sen stack jag in till stan  och bilioteket för att jobba med ett litet grupparbete och det gick väl framåt liksom. Sen äta lunch med pappa och då hade hungern satt ett hårt grepp om mej och jag hade börjat få huvudvärk och tröttheten hade svept om mig som ett varmt täcke som inte ville slita sig från kroppen. Tröttheten vägrade släppa när jag väl ätit, huvudvärken var kvar likaså. Jag  och pappa tog en promenad då mamma fortfarande var på sjukhuset och kunde inte ge oss skjuts hem. Väl hemkommen så tog jag min första huvudvärkstablett för dagen/kvällen och gick upp på mitt rum för att försöka vila bort den hemska tröttheten som vägrade lämna mig. Det gick väl hyfsat med det men jag fick iaf ett uppiggande sms från Thomas som ville dega tillsammans med någon. Så då kom han hit och vi bakade en god kladdkaka, åt god hembakad pizza och tittade på the nightmare before christmas. Ganska slappt. Nu funderar jag på om jag ska sätta mig och se Benny and Joon eller om jag bara ska slappa en stund till och sedan hoppa i säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0